Wydział Ekonomii i Zarządzania
Politechnika Opolska
Gdzie jesteś: Strona główna / Katedra Komunikacji Marketingowej

Katedra Komunikacji Marketingowej

Cele naukowo-badawcze Katedry w obszarach obejmujących:

  • analizę trendów wizerunkowych i ich wpływ na wartość marki,
  • kształtowanie strategii personal brandingu,
  • ewaluację efektywności kampanii marketingowych,
  • zarządzanie wartością kapitału klienckiego,
  • zarządzanie modelami biznesu,
  • ocenę i doskonalenie kompetencji menedżerskich,
  • analizę procesów decyzyjnych,
  • analizę wymiaru kulturowego w organizacji i w wymiarze umiędzynarodowienia działalności gospodarczej,
  • zarządzanie w ramach zrównoważonego rozwoju,
  • analizę uwarunkowań prawnych i etycznych prowadzenia działalności gospodarczej,
  • ocenę rozwiązań w zakresie nadzoru korporacyjnego,
  • zastosowania negocjacji i mediacji w sytuacjach konfliktowych.

Cele dydaktyczne Katedry

  • przygotowanie studentów do efektywnego prowadzenia działań marketingowych,
  • kształcenie praktycznych umiejętności budowania i zarządzania marką osobistą w mediach cyfrowych i tradycyjnych,
  • rozwój kompetencji analitycznych i decyzyjnych przydatnych w pełnieniu ról menedżerskich,
  • przygotowanie do działalności w zróżnicowanym kulturowo środowisku,
  • przekazanie wiedzy o teoriach komunikacji i praktycznych uwarunkowaniach ich zastosowań,
  • wykształcenie rozumienia uwarunkowań formalno-prawnych wpływających na działalność podmiotów na konkurencyjnym rynku,
  • realizowanie prac dyplomowych licencjackich i magisterskich z zakresu w/w problematyki.

Oferta badawczo-wdrożeniowa

  • formułowanie strategii budowania marki osobistej dla liderów,
  • audyt marki i wizerunku,
  • optymalizacja nadzoru korporacyjnego i procesów zarządczych,
  • projektowanie i implementacja modeli biznesu.

Oferta usługowa

  • warsztaty z zakresu personal brandingu i marketingu wizerunkowego,
  • konsultacje w zakresie zarządzania marką,
  • wartościowanie stanowisk pracy,
  • warsztaty w zakresie wielokryterialnych metod podejmowania decyzji.