Katedra Komunikacji Marketingowej
Cele naukowo-badawcze Katedry w obszarach obejmujących:
- analizę trendów wizerunkowych i ich wpływ na wartość marki,
- kształtowanie strategii personal brandingu,
- ewaluację efektywności kampanii marketingowych,
- zarządzanie wartością kapitału klienckiego,
- zarządzanie modelami biznesu,
- ocenę i doskonalenie kompetencji menedżerskich,
- analizę procesów decyzyjnych,
- analizę wymiaru kulturowego w organizacji i w wymiarze umiędzynarodowienia działalności gospodarczej,
- zarządzanie w ramach zrównoważonego rozwoju,
- analizę uwarunkowań prawnych i etycznych prowadzenia działalności gospodarczej,
- ocenę rozwiązań w zakresie nadzoru korporacyjnego,
- zastosowania negocjacji i mediacji w sytuacjach konfliktowych.
Cele dydaktyczne Katedry
- przygotowanie studentów do efektywnego prowadzenia działań marketingowych,
- kształcenie praktycznych umiejętności budowania i zarządzania marką osobistą w mediach cyfrowych i tradycyjnych,
- rozwój kompetencji analitycznych i decyzyjnych przydatnych w pełnieniu ról menedżerskich,
- przygotowanie do działalności w zróżnicowanym kulturowo środowisku,
- przekazanie wiedzy o teoriach komunikacji i praktycznych uwarunkowaniach ich zastosowań,
- wykształcenie rozumienia uwarunkowań formalno-prawnych wpływających na działalność podmiotów na konkurencyjnym rynku,
- realizowanie prac dyplomowych licencjackich i magisterskich z zakresu w/w problematyki.
Oferta badawczo-wdrożeniowa
- formułowanie strategii budowania marki osobistej dla liderów,
- audyt marki i wizerunku,
- optymalizacja nadzoru korporacyjnego i procesów zarządczych,
- projektowanie i implementacja modeli biznesu.
Oferta usługowa
- warsztaty z zakresu personal brandingu i marketingu wizerunkowego,
- konsultacje w zakresie zarządzania marką,
- wartościowanie stanowisk pracy,
- warsztaty w zakresie wielokryterialnych metod podejmowania decyzji.