ADAMSKA MAŁGORZATA
Absolwentka kierunku zarządzanie i marketing na Politechnice Opolskiej oraz studiów doktoranckich na Politechnice Warszawskiej. Reprezentuje dyscyplinę nauki o zarządzaniu i jakości, od początku pracy zawodowej związana z Wydziałem Ekonomii i Zarządzania. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się przede wszystkim na problematyce związanej z działalnością marketingową oraz zarządzania kapitałem intelektualnym. Interesuje ją „wysiłek intelektualny” związany z właściwym i efektywnym wykorzystaniem wiedzy rynkowej w procesach budowania przewagi konkurencyjnej. W ramach grantu naukowego Narodowego Centrum Badań zrealizowała badania naukowe pt. „Zarządzanie kapitałem klientów w małych i średnich przedsiębiorstwach” w ramach zarządzania kapitałem intelektualnym. W roku 2019 ukazała się monografia naukowa jej autorstwa pt. „Zarządzanie kapitałem intelektualnym w dobie gospodarki cyfrowej”. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych z zakresu marketingu przedsiębiorstwa, opublikowanych w czasopismach m.in: Economics & Management E + M, Marketing i Rynek czy Research Papers Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
W pracy dydaktycznej stawia na skuteczną komunikację i budowanie atmosfery pracy sprzyjającej budowaniu świadomości pro-marketingowej i tworzeniu kreatywnych projektów przy pełnym zaangażowaniu wszystkich członków zespołu.